Konkurs „Houston, we’ve got a startup” przedłużony!
Czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu został wydłużony do 28 kwietnia włącznie. Dzięki temu innowacyjni Polscy przedsiębiorcy mają wciąż czas na wzięcie udziału w drugiej edycji konkursu.
Ze względu na liczne zapytania konkurs został przedłużony, aby umożliwić większej liczbie startuperów zgłoszenia swoich innowacyjnych biznesów do walki o główną nagrodę – półroczną obsługę przez LEWIS PR. Z powodu przesunięcia ram czasowych trwania konkursu, finałowa trójka zostanie wyłoniona 4 maja.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wysłanie na adres konkurs@lewispr.com formularza zgłoszeniowego wraz z linkiem do prezentacji przygotowanej w PowerPoincie lub Prezi albo 30 sekundowego filmiku umieszczonego w serwisie YouTube. W materiale zgłoszeniowym właściciele startupu opowiedzą w niebanalny sposób dlaczego właśnie ich firma powinna wygrać obsługę PR-ową oraz jakie korzyści społeczne lub biznesowe niesie ze sobą proponowany przez nią produkt lub usługa. Maksymalna długość filmu to 30 sekund.
Konkurs jest skierowany do firm, które rozkręcają swoje innowacyjne biznesy. Nagroda, która została ufundowana przez LEWIS PR pomoże zwycięskiemu startupowi dotrzeć ze swoimi produktami, usługami oraz ideami biznesowymi do szerszej grupy odbiorców. Konkurs „Houston, we’ve got a startup” promuje również społeczną i biznesową wartość startupów.
Główną nagrodą dla zwycięskiego startupu jest półroczna obsługa przez LEWIS PR. Agencja zrealizuje warsztat strategiczny, opracuje strategię komunikacji, poprowadzi szkolenie medialne, a także zajmie się media relations, monitoringiem mediów oraz wsparciem merytorycznym kanałów social media. Na zwycięzcę konkursu czekają również nagrody dodatkowe – dostęp do Akademii Proto.pl, pakiet profesjonalnych szkoleń od Hi Five Capital oraz półroczny dostęp do biura prasowego Pressium.pl!
Partnerami konkursu są:
HUB:Raum, Business Link Kraków, Szczeciński Park Naukowo - Technologiczny Pomerania, Krakowski Park Technologiczny, Park Naukowo - Technologiczny w Opolu, Hi Five Capital, AULA. Głównym patronem medialnym „Houston, mamy start-up” jest portal MamStartup.pl. Konkurs patronatem objęli także AK74, PRoto.pl, New Eastern Europe, Startup Magazine, Pressium.pl. Znajdź nas na Facebooku: https://www.facebook.com/houstonwevegotastartup.
Rusza druga edycja konkursu dla startupów organizowanego przez agencję LEWIS PR, w której główną nagrodą jest półroczna obsługa Public Relations.
Tegoroczna edycja konkursu rozszerza obszar swojego działania o dodatkowe kraje – Czechy oraz Węgry, gdzie startupy również będą walczyć o główną nagrodę, którą jest obsługa PR na rynku czeskim i węgierskim.
Konkurs jest skierowany do firm, które rozkręcają swoje innowacyjne biznesy. Nagroda, która została ufundowana przez LEWIS PR pomoże zwycięskiemu startupowi dotrzeć ze swoimi produktami, usługami oraz ideami biznesowymi do szerszej grupy odbiorców. Konkurs „Houston, we’ve got a startup” promuje również społeczną i biznesową wartość startupów.
„Podbudowani innowacyjnością i kreatywnością polskich startupowców postanowiliśmy rozszerzyć drugą edycję „Houston, we’ve got a startup” na Czechy oraz Węgry. Problemy trapiące młodych przedsiębiorców w naszej części Europy są podobne – nawet mając najlepsze pomysły mogą nie mieć szansy zaistnienia na rynku jeżeli nie dotrą do odpowiednich osób. Dlatego jako cel konkursu stawiamy sobie wspieranie młodych przedsiębiorców w ich drodze do sukcesu” - wyjaśnia Łukasz Kluj, Dyrektor Regionalny Europy Środkowo-Wschodniej w LEWIS PR.
Główną nagrodą dla zwycięskiego startupu jest półroczna obsługa przez LEWIS PR (od czerwca do grudnia 2015 roku). Agencja zrealizuje warsztat strategiczny, opracuje strategię komunikacji, poprowadzi szkolenie medialne, a także zajmie się media relations, monitoringiem mediów oraz wsparciem merytorycznym kanałów social media. Jednak to nie wszystko co czeka zwycięski startup. Informacje o nagrodach dodatkowych będą publikowane na fanpage’u: (www.facebook.com/houstonwevegotastartup).
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wysłanie na adres konkurs@lewispr.com linku do wideo zamieszczonego w serwisie YouTube lub prezentacji w Prezi lub PowerPoincie, w której właściciele startupu w niebanalny sposób, opowiedzą dlaczego właśnie to ich firma powinna wygrać obsługę PR-ową i jakie korzyści społeczne lub biznesowe niesie ze sobą proponowany przez nią produkt lub usługa. Maksymalna długość filmu to 30 sekund. Zgłoszenia będą przyjmowane od 25 lutego do 14 kwietnia 2015 roku.
Trzy drużyny z Polski, Czech i Węgier zostaną zaproszone na galę finałową w Pradze, która odbędzie się 12 maja 2015 roku. A kto to będzie dowiemy się 28 kwietnia 2015.
Technopark Pomerania w wielką przyjemnością objął patronat nad tym wydarzeniem :)