Poznaj działania e-marketingowe, które w startupach i małych firmach najbardziej się sprawdzają. Dowiedz się, jak obustronnie komunikować się z klientem, jakie wnioski z tej komunikacji wyciągać, jakich błędów unikać. O tym wszystkim opowiedzą Wam:
• Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej – Barbara Stawarz w prezentacji pt. Dziel się tym, co w twojej firmie najlepsze! Content marketing w budowaniu wizerunku i wartości marki.
• Znany mówca i trener - założyciel IT School oraz Prezart, a także współwłaściciel Stand-up Polska Kamil Kozieł w prezentacji pt. Jak inspirować i opowiadać o swoich ideach tak, aby inni nas wysłuchali i posłuchali naszego wezwania do działania?
Serdecznie zapraszamy przedsiębiorców i przyszłych przedsiębiorców, marketerów i osoby odpowiedzialne za komunikację w firmie. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Gdzie: Technopark Pomerania, bud. F3, sala Castanea
Kiedy: 17 listopada 2016
Agenda spotkania
16.30-17.00 Rejestracja, networking
17.00 - 18.00 - Barbara Stawarz Dziel się tym, co w twojej firmie najlepsze! Content marketing w budowaniu wizerunku i wartości marki.
18.00-19.00 Kamil Kozieł Jak inspirować i opowiadać o swoich ideach tak, aby inni nas wysłuchali i posłuchali naszego wezwania do działania?
Prowadzący:
Barbara Stawarz - Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku" oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 11 lat. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia. Propagatorka marketingu wartości na HappyContent.pl.
Kamil Kozieł – znany mówca i trener, założyciel IT School oraz Prezart, a także współwłaściciel Stand-up Polska i ORA-600. Na biznesową scenę zdarza mu się przeszczepiać elementy stosowane przez aktorów, komików, pisarzy i designerów. Uczy występować przed małym i większym tłumem. Pomaga tworzyć wartościowy przekaz, ubrać go we wciągającą narrację i dołożyć do niego właściwą oprawę sceniczną (np. slajdy). Podpowiada jak okiełznać tremę i jak znaleźć właściwą dla prelegenta, naturalną postać sceniczną. Pracował między innymi dla Coca-Coli, Eurocasha czy Intermarche. Już wkrótce możecie go zobaczyć również w duecie z Maciejem Budzichem na Infoshare Gdańsk.
Rejestracja przez formularz zgłoszeniowy.