2012-05-08 11:44:00
Wzornictwo w strategii konkurowania - szkolenie
W dniach 23-25 maja w siedzibie IWP w Warszawie odbędzie się szkolenie „Wzornictwo w strategii konkurowania".
Podczas trzydniowych zajęć uczestnicy zapoznają się m.in. ze sposobami wykorzystania potencjału wzornictwa przemysłowego w budowaniu silnej pozycji na rynku, praktycznymi aspektami skutecznego wprowadzania nowej marki na rynek, strategiami pozycjonowania produktów i usług wzorniczych, przećwiczą też metody analizy otoczenia i pozycji konkurencyjnej organizacji w sferze innowacji wzorniczych.
Do kogo adresowane jest szkolenie?
- menedżerowie ds. rozwoju nowego produktu,
- koordynatorzy zespołów projektowych,
- kadra zarządzająca średniego i wyższego szczebla oraz
- członkowie zespołów projektowych w dużych, średnich i małych przedsiębiorstwach produkcyjnych i dystrybucyjnych.
Program szkolenia:
- Diagnozowanie otoczenia firmy: segmentacja otoczenia, analiza szans i zagrożeń, analiza konkurencji w branży, analiza sektorowa
- Diagnoza potencjału wzorniczego firmy: analiza sił i słabości firmy, budowanie profilu konkurencyjnego, budowa wartości dodanej z wykorzystaniem wzornictwa,
- Strategie pozycjonowania produktów i usług wzorniczych
- Wykorzystanie potencjału wzornictwa w budowaniu pozycji na rynku
- Tworzenie konceptów strategicznych z wykorzystaniem technik kreatywnego myślenia
- Wybrane aspekty kreowania marki wzorniczej na rynku, w tym istota i funkcje marki, korzyści związane z silna marką, produkt wzorniczy w strukturze marki, marka jako platforma kontaktu z nabywcą
- Plan marketingowy wdrożenia na rynek produktu wzorniczego.
Zapisy przyjmowane są do dnia 14 maja br. włącznie. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: Marcin Marchwiński, tel. 22 860 01 65, marcin_marchwinski@iwp.com.pl
Formularz zgłoszeniowy i więcej informacji
Technopark Pomerania jest partnerem IWP w ramach projektu Zaprojektuj Swój Zysk.