Wakacyjna edycja szczecińskiego Social Media Czwartku odbędzie się w Technoparku Pomerania. To największa cykliczna impreza w regionie poświęcona nowoczesnemu marketingowi. Z uczestnikami lipcowego spotkania wiedzą podzielą się Martyna Kaczmarek (Ben&Jerry's Poland) i Mateusz Jakubowski (TanieZwiedzanie.com).
Ideą Czwartków Social Media jest dzielenie się wiedzą z zakresu digital marketingu i nowoczesnych form komunikacji oraz edukacja i integracja szeroko pojętej branży marketingowej. W comiesięcznych spotkaniach organizowanych w różnych miejscach Szczecina uczestniczą marketerzy, pracownicy agencji social media, specjaliści od PR, startupowcy oraz osoby, które stawiają pierwsze kroki w branży.
Wakacyjne spotkanie odbędzie się na świeżym powietrzu, na placu pomiędzy budynkami F2 i F3 Technoparku Pomerania. O tym, czy marka komercyjna powinna angażować się w rozwiązywanie problemów społecznych, opowie Martyna Kaczmarek - Brand Manager marki Ben&Jerry's w Polsce. W pracy łączy ona swoje dwie pasje - marketing i działalność społeczną. To m.in. za jej sprawą słynna „tęcza” powróciła na warszawski Plac Zbawiciela. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz założycielką fundacji Dzień Dla Życia.
Z kolei o tym, jak wydać i wypromować własną książkę opowie Mateusz Jakubowski - dziennikarz i podróżnik, twórca serwisu TanieZwiedzanie.com. Pod koniec 2017 roku własnym nakładem wydał on Encyklopedię Taniego Zwiedzania, która sprzedała się w ilości tysiąca sztuk. W swych podróżach dotarł m.in. do Cazale na Haiti - polskiej wioski założonej 200 lat temu przez legionistów Dąbrowskiego. Wkrótce wyrusza w podróż po świecie śladami Polaków, którą opisze w swojej kolejnej książce oraz przedstawi w formie vloga.
Organizatorem szczecińskich Czwartków Social Media jest Kacper Skoczylas. Partnerami lipcowego spotkania są Technopark Pomerania, Wyższa Szkoła Bankowa w Szczecinie i Tidio Backstage. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Wymagana rejestracja: https://32czwarteksocialmediaszczecin.evenea.pl/