W SEKCJI
Źródło finansowania: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki
Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie
Poddziałanie 8.1.2. Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie
Termin realizacji: 01.07.2010-31.12.2010
Kwota: 256 975,52 zł
Dofinansowanie: 210 869,68 zł
Wkład prywatny: 46 105,84 zł
Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny jako pierwsza instytucja w regionie zorganizowała 4 edycje szkoleń ITIL® V3 Foundation, które zakończyły się certyfikowanymi egzaminami. Uzyskane certyfikaty są międzynarodowym poświadczeniem wiedzy merytorycznej i praktycznej z zakresu praktyk menadżerskich zarządzania usługami informatycznymi w standardzie ITIL.
ITIL® (Information Technology Infrastructure Library) to powszechnie rozpoznawany na całym świecie i szeroko akceptowany zestaw najlepszych praktyk zarządzania usługami informatycznymi (IT Service Management) wypracowanych przez lata i aktywnie wspieranych przez szerokie grono ekspertów, konsultantów, dostawców rozwiązań informatycznych oraz końcowych użytkowników usług informatycznych. Biblioteka ITIL® kładzie podwaliny pod organizację zorientowaną procesowo, skoncentrowaną na dostarczaniu usług IT, a nie technologii. ITIL® wprowadza systematykę procesów IT z precyzyjną dekompozycją czynności, z propozycjami pomiarów KPIs (Key Performance Indicators), z jasnym określeniem ról, zakresu obowiązków i odpowiedzialności.
Wskaźnik realizacji: