W SEKCJI
Źródło finansowania: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki
Działanie 8.2. Transfer wiedzy
Poddziałanie 8.2.1. Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw
Termin realizacji: 01.01.2012-30.06.2012
Kwota: 998 683,43 zł
Projekt „ICT LAB-MARKET – od wynalazku do produktu” to kampania informacyjna, której głównym celem jest budowanie świadomości innowacyjnej oraz rozwój sieci współpracy środowiska naukowego z biznesowym. Kooperacja ta będzie możliwa jedynie wtedy, gdy między naukowcami a przedsiębiorcami będzie istniał sprawny system komunikacji w zakresie innowacji i transferu wiedzy i nowych technologii do gospodarki. Punktem stycznym do kształtowania wzajemnych relacji i wymiany doświadczeń są organizowane w ramach kampanii konferencje, spotkania i eventy branżowe. Z kolei przepływ informacji między środowiskiem naukowym a biznesowym następuje dzięki prowadzonej kampanii prasowej i internetowej. Takie otwarte i publiczne działania dążą do tego, aby nauka nie pozostawała ukryta jedynie w laboratoriach i gabinetach. Uświadomienie konieczności szerszego wykorzystywania wiedzy naukowej w celach gospodarczych zwiększa jej efektywność, a co za tym idzie – ułatwia działania w kierunku komercjalizacji osiągnięć naukowych i nowych technologii.
Projekt realizowany jest w partnerstwie ze szczecińską agencją promocyjną GOS Polska Sp. z o.o. (lider) .
Więcej informacji: www.ictlabmarket.spnt.pl