Spółka działa na podstawie Aktu założycielskiego z dnia 18.12.2000 (ze zmianami) oraz Kodeksu Spółek Handlowych. Organami Spółki są:
Zgromadzenie wspólników
Wspólnicy na zgromadzeniu podejmują uchwały dotyczące przede wszystkim rozpatrzenia i zatwierdzania sprawozdania zarządu z działalności spółki, sprawozdania finansowego za ubiegły rok obrotowy oraz udzielania absolutorium członkom organów spółki z wykonania przez nich obowiązków jak również wszystkie inne uchwały związane z działalnością spółki.
Jedynym udziałowcem spółki jest Gmina Miasto Szczecin, która posiada 100% udziałów.
Rada Nadzorcza
Rada Nadzorcza sprawuje stały nadzór nad działalnością spółki we wszystkich dziedzinach jej działania. Kadencja członków rady trwa 3 lata, członkowie powoływani są przez Zgromadzenie Wspólników na okres indywidualnej kadencji.
Skład Rady Nadzorczej:
Marek Stawarczyk – Przewodniczący Rady Nadzorczej,
Czesław Plewka - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej,
Joanna Martyniuk - Sekretarz Rady Nadzorczej.
Zarząd spółki
Organem uprawnionym do reprezentacji podmiotu jest Prezes Zarządu jednoosobowo.
Prezes Zarządu: Andrzej Feterowski (od 26 kwietnia 2013 roku).
Zarząd realizuje zadania Statutowe Spółki powierzając działania Menedżerom działów.
W Strukturze organizacyjnej Spółki wyodrębnione są następujące działy, którymi zarządzają Menedżerowie:
- Dział Projektów – Katarzyna Wiśniewska-Kwaśnik
- Dział Infrastruktury IT – Zbigniew Krupa
- Dział Obsługi i Inwestycji - Dorota Batogowska
Główne zadania Działu Projektów:
- Preinkubacja i inkubacja firm w Technoparku, wsparcie rozwoju firm
- Współpraca z otoczeniem zewnętrznym – uczelnianym, biznesowym, administracyjnym, organizacja wydarzeń dla firm IT
- PR i marketing Technoparku Pomerania, współpraca z Klastrem ICT Pomorze Zachodnie
- Realizacja projektów nauka – biznes
- Usługi konsultingowe dla Administracji publicznej i firm dot. funduszy UE
- Specjalistyczne szkolenia informatyczne i menedżerskie, projekty UE
- Usługi dla administracji z zakresu e-zdrowia
- Organizacja Konwentów Informatyków Administracji Publicznej
Główne zadania Działu Infrastruktury IT:
- Zarządzanie infrastrukturą informatyczną i teletechniczną w Technoparku Pomerania
- Zarządzanie sieciami w Technoparku Pomerania
- Helpdesk dla pracowników Technoparku oraz firm z Technoparku
- Obsługa klientów serwerowni
Główne zadania Dział Obsługi i Inwestycji:
- Obsługa organizacyjna Spółki
- Obsługa administracyjna klientów Spółki
- Zarządzanie obiektami Technoparku Pomerania
- Obsługa działalności inwestycyjnej