Zapraszamy na szkolenie, którego przewodnim tematem jest: "Jak zbudować markę w Internecie?, czyli jak przy długofalowych inwestycjach zmniejszyć koszt reklamy i mieć zwrot z inwestycji.
Termin i miejsce:
Technopark Pomerania, s.B.1.17 (RUBY)
12 marca, 10:00-12:00
Szkolenie poprowadzą specjaliści z agencji Wild Moose, która posiada status Google Partner.
W trakcie szkolenia poruszymy tematy:
• remarketing, premarketing i content marketing,
• ocieplenie wizerunku firmy dzięki kampaniom społecznym,
• Social Media – dlaczego trzeba funkcjonować na portalach społecznościowych,
• jak kontrolować budżet marketingowy w budowaniu marki.
Zapisy poprzez formularz zgłoszeniowy
Prelegenci:
• Adam Grabowski,
już od dziesięciu lat zajmuje się marketingiem internetowym i miał przyjemność pracować dla takich marek jak: Alior Instytut Biznesu, Votum S.A., Grupa Philipiak czy Mercedes Benz.
Opowie o najnowszych metodach marketingowych, takich jak: remarketing, premarketing, content marketing oraz na pewno wspomni o ocieplaniu wizerunku firmy za pomocą kampanii społecznych. Które to stały się ostatnio jego konikiem.
• Paulina Dziurzyńska,
pasjonatka reklamy w Social Media, za pomocą których potrafi przekształcić zwykłych obserwatorów profilu w przyszłych klientów. Po godzinach możemy spotkać ją na polach golfowych.