pl gb
2012-11-09 12:29:00

Czy każda firma IT potrzebuje marketingu?

 

Wiele przedsiębiorstw w procesie zarządzania pomija istotną kwestię opracowania strategii marketingowej. Nieumiejętność korzystania z narzędzi marketingowych utrudnia dotarcie do klienta, a tym samym zmniejsza udziały firmy na rynku, nawet tych oferujących innowacyjne produkty i usługi. O tym jak istotne są działania promocyjne w rozwoju przedsiębiorstwa rozmawiali uczestnicy śniadania biznesowego "Wyzwania zarządcze i marketingowe innowacyjnych firm IT" w ramach kampanii "ICT LAB-MARKET - od wynalazku do produktu", które odbyło się 8 listopada w Technoparku Pomerania.

Spotkanie była okazją do zdefiniowania roli marketingu oraz próbą odpowiedzenia na pytanie - czy jest on potrzebny także w firmach opracowujących innowacyjne rozwiązania? Nawiązana dyskusja umożliwiła uczestnikom spotkania opowiedzenie o problemach związanych z promocją, jakie występują w ich firmach, zaś przybyli na spotkanie pracownicy naukowi mówili również o ogromnej roli spójnych działań marketingowych na uczelniach wyższych.

Moderatorami spotkania były Agnieszka Pieczyńska - doradca biznesowy w obszarze zarządzania strategicznego, negocjacji, polityki zakupowej, organizacji pracy, zarządzania personelem oraz Anna Szwajlik - ceniony konsultant firm z wieloletnim doświadczeniem w doradztwie marketingowym.

Śniadania biznesowe  są nową od tego roku inicjatywą dla firm w Technoparku, odbywają się cyklicznie i są ciekawą platformą dla bezpośrednich kontaktów i wymiany doświadczeń oraz aktualności z branży i środowiska IT wśród zrzeszonych tu firm.

Deklaracja Dostępności

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies są niezbędne do prawidlowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszym Regulaminie w rozdziale Ochrona danych osobowych i polityka prywatności.