Marcowe śniadanie biznesowe w Technoparku Pomerania, które odbyło się 14.03.2013 r., było okazją do rozmowy na temat budowania marki firmy wśród obecnych i potencjalnych pracowników, czyli zdobywającego coraz większą popularność zagadnienia tzw. employer brandingu.
Świadome kreowanie wizerunku dobrego pracodawcy oraz dbanie o to, jak postrzegana jest firma na rynku pracy, jest niezwykle ważne - szczególnie w branży IT, gdzie specjaliści i dobrze wykwalifikowana kadra często sami decydują, w jakiej firmie chcą pracować.
Dlatego też gość śniadania, Marzena Zasińska-Igła - od lat zajmująca się HRem, a obecnie project manager w firmie HRLink.pl - przedstawiła właścicielom i menedżerom technoparkowych firm korzyści płynące z prowadzenia działań employer branding. Uczestnicy spotkania dyskutowali również o tym, co robić, aby firma była dobrze postrzegana na rynku pracy oraz jak kreować wizerunek pracodawcy wśród docelowych grup kandydatów.
Ekspert śniadania, czerpiąc wiedzę ze swojego wieloletniego doświadczenia, przekazała też praktyczne wskazówki i podpowiedziała, gdzie i kiedy publikować ogłoszenia o pracę, aby znaleźć najlepszych kandydatów i prawdziwe talenty.
Śniadania biznesowe w Technoparku Pomerania to comiesięczne bezpłatne spotkania, umożliwiające bezpośrednie kontakty oraz wymianę doświadczeń i nowinek z branży IT wśród właścicieli, menedżerów i ekspertów zrzeszonych tu firm i organizacji. Podczas śniadań - w nieformalnej atmosferze przy kawie i smacznym jedzeniu - uczestnicy dzielą się nowościami z zakresu swojej działalności oraz informacjami nt. realizowanych przedsięwzięć, a także wymieniają się spostrzeżeniami i wzajemnie podsuwają ciekawe pomysły.