pl gb

Media

/ Media o nas

  • Źródło:
    mambiznes.pl, SzczecinBiznes.pl
    2013-07-04

    Ile firm z inkubatorów utrzymuje się na rynku?

    [...]

    Aż 87% młodych firm korzystających ze wsparcia inkubatorów przedsiębiorczości utrzymuje się na rynku – wynika z danych stowarzyszenia NBIA. W przypadku szczecińskich firm IT, które w 2010 roku rozpoczęły działalność w inkubatorze Technoparku Pomerania, odsetek ten sięga aż 91%. Młodzi przedsiębiorcy w coraz większym stopniu doceniają wartość dodaną, jaką daje korzystanie z biznesowego wsparcia. W odpowiedzi na ich potrzeby w szczecińskim Technoparku ruszył drugi nabór projektów IT do programu inkubacji.

  • Źródło:
    SzczecinBiznes.pl
    2013-06-28
    [...]

    Na wielu stronach internetowych trafiamy na komunikaty dot. stosowania plików cookies (ang. ciasteczka). Na pytania o obowiązki, jakie mają w związku z tym przedsiębiorcy, odpowiada Rafał Malujda, radca prawny prowadzący kancelarię w Technoparku Pomerania w Szczecinie, specjalizującą się m.in. w prawie własności intelektualnej

  • Źródło:
    Telewizja Pomerania
    2013-06-26
    [...]

    Rozmowa z Katarzyną Witkowską z Technoparku Pomerania, Joanną Niemcewicz z Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT oraz Agnieszką Dybą z GOS Polska.

  • Źródło:
    SzczecinBiznes.pl
    2013-06-21
    [...]

    Strony internetowe są współcześnie niemal najważniejszymi wizytówkami firm, często stanowią miejsce pierwszego „spotkania” klienta z przedsiębiorstwem. Dlatego przy tworzeniu serwisów www warto zwrócić uwagę na najnowsze trendy, umożliwiające jak najlepsze wychodzenie naprzeciw potrzebom klientów.

  • Źródło:
    Świat Biznesu
    2013-06-17
    [...]

    W 2014 roku liczba odbiorców mobilnego internetu ma przewyższyć liczbę internautów korzystających z łącz stacjonarnych. Według raportu "Internet trends", liczba użytkowników smartfonów wzrosła z 11 % w 2011 roku do 27% w 2012.

  • Źródło:
    MamStartu.pl, Pulshr.pl, Mensis.pl, SzczecinBiznes.pl
    2013-06-13

    Patent na sukces – daj się zainspirować!

    [...]

    Innowacyjny pomysł, kreatywność, dobry zespół i determinacja w dążeniu do celu – to podstawowe czynniki biznesowego sukcesu. Równie ważne są pieniądze, ale te można zdobyć nawet pomimo trudności – wystarczy nie poddawać się przy pierwszym, drugim czy nawet trzecim niepowodzeniu. Okazuje się także, że w pozyskiwaniu finansowania na rozwijanie projektów biznesowych pomocna może być promocja w mediach.

  • Źródło:
    Kurier Szczeciński
    2013-06-13
    [...]

    NAUKOWCY już na etapie prowadzenia badań powinni myśleć 0 tym, jak ich efekty przedstawić zrozumiale innym i sprzedać. I choć popularyzowanie technologii i wynalazków nie jest zadaniem łatwym, to z pewnością wykonalnym.

  • Źródło:
    SzczecibBlog
    2013-06-10
    [...]

    Naukowcy już na etapie prowadzenia badań naukowych powinni myśleć o tym, jak ich efekty przedstawić innym w zrozumiały sposób i sprzedać. Rozpowszechnianie myśli naukowej jest bowiem równie ważne, jak sama praca badawcza. Tym bardziej, że społeczne zainteresowanie nauką jest bardzo duże. I choć popularyzowanie technologii i wynalazków nie jest zadaniem łatwym, to z pewnością wykonalnym.

Deklaracja Dostępności

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies są niezbędne do prawidlowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszym Regulaminie w rozdziale Ochrona danych osobowych i polityka prywatności.