W SEKCJI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o., ul. Cyfrowa 6, 71-441 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. +48 91 852 29 11, faks +48 91 433 60 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dodatkowej instalacji klimatyzacji atriów budynków B i C obiektu Technopark Pomerania, w Szczecinie przy ul. Cyfrowej 4 i 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.Wykonanie dodatkowej instalacji klimatyzacji atriów budynków B i C obiektu Technopark Pomerania w Szczecinie przy ul. Cyfrowej 4 i 6 Wspólny Słownik Zamówień (kody CPV): 45232460-4 Roboty sanitarne 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.60-4, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych we wzorze Aktu Umowy oraz podanych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana Czasu na Ukończenie Robót a) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: klęskami żywiołowymi, zmiany ostatecznego terminu wykonania zamówienia wynikające ze zmian w postępach prac; konieczności wykonania zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy, czy też wprowadzenia ewentualnych robót zamiennych; zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych umową. b) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: odmienne od przedstawionych na mapie zasadniczej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji. c) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie Robót przez Zamawiającego; konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w Wymaganiach Zamawiającego; d) Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; zawieszenie robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z siwz; zmiana ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z rezygnacji przez Zamawiającego z części prac; zmiana wynagrodzenia, w sytuacji kiedy jest to korzystne dla Zamawiającego lub wynika z obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; zmiana zakresu robót wskazanych przez wykonawcę w ofercie do powierzenia Podwykonawcom; zmiana wynagrodzenia wynikającej z zatwierdzonego przez Inżyniera i Zamawiającego obmiaru powykonawczego. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. a) - d), termin Czasu Ukończenia Robót może ulec odpowiedniej zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia a) Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: niedostępność na rynku Materiałów lub Urządzeń wskazanych w Wymaganiach Zamawiającego spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych Materiałów lub Urządzeń; pojawienie się na rynku Materiałów lub Urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji Przedsięwzięcia, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości Robót; konieczność zrealizowania przedsięwzięcia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w Wymaganiach Zamawiającego, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Przedsięwzięcia; konieczność zrealizowania Przedsięwzięcia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązujących przepisów; konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa; konieczność wyłączenia elementów robót z zakresu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt a) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania Robót, Materiałów i technologii Robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych Urządzeń. Zmiana wynagrodzenia (Ceny Umownej) jest możliwa na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy na inne spełniające warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według polityki kadrowej wykonawcy. Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do Umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ przy czym ocenę spełnienia opisanego w SIWZ warunku dokonuje się na moment złożenia wniosku o dokonanie zmiany, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zatrudnienie przy Robotach zaproponowanej osoby. 3) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Przedsięwzięcia zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego; b)zmniejszenie wartości Ceny Umownej w następstwie konieczności wyłączenia z realizacji elementów przedmiotu Kontraktu; c) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; w takim przypadku zmiany w Umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; d) zmiany będące następstwem wpływu na Roboty udzielonych zamówień dodatkowych bądź zamówień uzupełniających; e) zmiana obowiązującej stawki VAT - zmiana stawki VAT dotyczyć będzie Ceny Umownej, w części, jakiej dotyczą zmiany przepisów; f) zmiany obowiązujących przepisów Prawa, w tym zwłaszcza przepisów dotyczących prowadzenia inwestycji budowlanych oraz regulujących materię ochrony środowiska. Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w pkt 2 niniejszego Rozdziału stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spnt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.spnt.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Szczecińskim Parku Naukowo-Technologicznym Sp. z o.o., ul. Cyfrowa 6, 71-441 Szczecin, Sekretariat, w terminie do dnia 21.06.2016 r., do godz. 09:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt Budowlany
Załącznik nr 9 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Załącznik nr 10 do SIWZ – Przedmiar robót:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA: